Συχνές Ερωτήσεις

Τελευταία ενημέρωση Δεκέμβριος 2018

Παραγγελίες - Αποστολές

Πως μπορώ να κάνω μια παραγγελία;

Παραγγελίες μπορείτε να κάνετε με τρεις τρόπους:

  1. Μέσω της ιστοσελίδας μας προσθέτοντας προϊόντα στο καλάθι και ακολουθώντας τα βήματα να ολοκληρώσετε την παραγγελία
  2. Τηλεφωνικά στο 211 4067042
  3. Μέσω Facebook με αποστολή προσωπικού μηνύματος

Πως γίνονται οι αποστολές των παραγγελιών;

Οι αποστολές γίνονται με την ACS Courrier. Για ογκώδη πακέτα συνεργαζόμαστε με μεταφορικές εταιρείες.

Υπάρχουν έξοδα αποστολής και δυνατότητα αντικαταβολής;

Τα έξοδα αποστολής είναι 5€ πανελλαδικά και συμπεριλαμβάνεται η αντικαταβολή. Για παραγγελίες με συνολικό ποσό 100€ και άνω και έως 6KG η αποστολή είναι δωρεάν.

Χρειάζεται να δημιουργήσω λογαριασμό για να κάνω παραγγελία;

Δεν χρειάζεται να ασχοληθείτε με την δημιουργία λογαριασμού καθώς δημιουργείτε αυτόματα μετάτην πρώτη παραγγελία. Βάση νέων κανονισμών GDPR μπορείτε να μας ενημερώσετε για την διαγραφή των στοιχείων σας μετά το πέρας της παραγγελίας.

Περισσότερες Ερωτήσεις

Πως μπορώ να βρω αν έχετε κάποιο προϊόν;

  1. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την μπάρα αναζήτησης που βρίσκεται στην κορυφή της σελίδας
  2. Μέσω του κεντρικού μενού και των κατηγοριών μας
  3. Μέσω email στο info (@) ideahellas (.) gr
  4. Με προσωπικό μήνυμα στην σελίδα μας στο Facebook

Μπορώ να ψωνίσω κάτι κατευθείαν από το κατάστημα;

Ασφαλώς και μπορείτε! Καλό θα ήταν όμως για την δική σας εξυπηρέτηση να επιβεβαιώσετε τηλεφωνικά το απόθεμα των προϊόντων που επιθυμείτε.

Σε πόσες μέρες θα λάβω την παραγγελία μου;

Η παράδοση των παραγγελιών στην μεταφορική γίνεται εντός μιας με δύο εργάσιμες μέρες εφόσον υπάρχει απόθεμα. Μετά χρειάζεται άλλη μια μέρα για να φτάσει σε σας, εκτός εάν ο προορισμός σας θεωρείτε δυσπρόσιτος.

Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας σε περίπτωση που έχω κάποιο πρόβλημα;

Σε περίπτωση προβλήματος μπορείτε να επικοινωνήσετε ηλεκτρονικά μέσω email στο info (@) ideahellas (.) gr ή τηλεφωνικά στο 211 4067042 από Δευτέρα έως Παρασκευή στις ώρες λειτουργίας του καταστήματος από τις 9 το πρωί έως τις 7 το βράδυ.

Πως μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν που αγόρασα;

Επιστροφές προϊόντων γίνονται στο κατάστημα σε ώρες λειτουργίας από τις 9 το πρωί έως τις 7 το βράδυ εντός 14 ημερολογιακών ημερών και εφόσον η συσκευασία δεν έχει καταστραφεί ή έχει χρησιμοποιηθεί.

Υπάρχει εγγύηση για τα προϊόντα;

Τα προϊόντα μας καλύπτονται από εγγύηση για την οποία ο χρόνος αναφέρεται στην σελίδα του εκάστοτε προϊόντος.

Γίνονται επιστροφές χρημάτων;

Γίνονται επιστροφές χρημάτων. Συμβουλευτείτε τους Όρους Χρήσης της σελίδας μας.

Που βρίσκεται το κατάστημα σας;

Το κατάστημα βρίσκεται στην οδό Αλέκου Παναγούλη 18 & Σηλυβρίας 22, Νέα Ιωνία, TK 14231.

Κάνετε εσείς την εγκατάσταση των οθονών - ράδιο cd στα αυτοκίνητα;

Έχουμε ειδικό συνεργάτη για τον οποίο σας παρέχουμε τα στοιχεία επικοινωνίας για να προχωρήσετε σε συνεννόηση για την εγκατάσταση του συστήματος που θα αγοράσετε από το κατάστημα μας.

Πως μπορώ να δω που βρίσκετε η παραγγελία μου;

Σε συνεργασία με την ACS μπορείτε να δείτε την πορεία της παραγγελίας σας εδώ.